9 inscrierea mentiunii de stabilire resedinta flotant

Evidenta persoanelor
Eliberare act de identitate
Inscrierea mentiunii de stabilire resedinta (flotant)
Inscrierea mentiunii de stabilire resedinta (flotant)
DJEP Olt
INFORMATII GENERALE
Pentru înscrierea mențiunii de stabilire a reședinței în actul de identitate, persoana interesată se adresează Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor pe raza căruia locuiește temporar.
DOCUMENTE NECESARE:
1. Cerere pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței

Anexa 19
(se listează pe o singură foaie A4, faţă – verso);
2. Actul de identitate al solicitantului;
3. Documentul cu care se face dovada adresei de reședință, original și copie;
4. Declarația găzduitorului.
Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezența lucrătorului de evidență a persoanelor.
În situația în care găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul de evidență a persoanelor, declarația poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezența polițistului de la postul de poliție, pentru mediu rural.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Comment

Name

Email

Url